Studium, Ausbildung und Beruf
 StudiumHome   FAQFAQ   RegelnRegeln   SuchenSuchen    RegistrierenRegistrieren   LoginLogin

Englisch Referat
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.
Foren-Übersicht -> Englisch-Forum -> Englisch Referat

Autor Nachricht
monpi
Newbie
Benutzer-Profile anzeigen
Newbie

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 20:30:07    Titel: Englisch Referat

Ich muss in Englisch ein Referat halten und habe mir "Sean Paul" ausgesucht. Da ich in Grammatik nicht der beste bin wollte ich mal fragen ob mir das nicht einer son bischen korrigieren könnte. Muss bis Dienstag Abend fertig sein! Danke!
P.S. Ist nicht sehr lang aber sollen ja auch nur 5 minuten sein die ich noch mit anderen mitteln füllen werde. Smile

Hier mein Referat:

Sean Paul

Sean Paul Henriques was borned on 8 (eight) january 1975 in St. Stitchie. His exotic look did he owed from his unusual family tree. His father comes from Portugal, his mother have african and chinese ancestors. He called himself "Copper Color Chinee Boy".(coppery Chinese boy)

After his father convicted into a prison, he give up his successful swim-career and starts his music career. Dancehall would be very fast his passion. Sean Paul define this perception as "son of reggea and brother of Hip Hop". In 1993 he worked as a DJ with Cat coore, Bunny Rugs and Carrot Jarret,yet.

Combined with the producer Jeremy Harding, he created a big composition at Jamaika, the hit called "Bady Girl". In 1998 created Sean Paul his next big composition "Infiltrate". The follower composition "Deport Them" was so successful, that the american radio station "Hot 97" plays his compositions. During "Deport Them" are in the Charts, owed "Hot Gal Today" the successful Remix about "Punany Riddim" the definitive entering Sean Pauls in the USA.

Sean Paul picked his first experiance at the "Hot 97's Summer Jam", this is one of the importants Hip Hop-Events of the East Coast.
Sean Paul was so zealous. He have met Big Daddy Kane, Snoop Dogg and Aaliyah. It was maniacal he says.

At the choice to the popularest Reggaeartist in 2000 in the Billboard, Sean Paul has belayed the third place. His album "Stage One" accomplished the fourth place of the Billdboard yearcharts.In 2001 he has won the MOBO Award for the "Best Reagge Artist of the Year" and he has won the "Doobie Award", which the magazin "High Times" awarded for the best Weed-Song. The big successful succeed Sean Paul with his second Album. His second Album called "Dutty Rock" and was sold about 5 million times. Wink
weaver
Senior Member
Senior Member

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 20:56:26    Titel:

gib mal deinen text bei

http://www.spellcheck.net/

ein, dann findste die ersten fehler. (sind leider nicht ganz wenig)
monpi
Newbie
Newbie

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 20:57:33    Titel:

ja das habe ich mir gedacht, deswegen suche ich ja auch hilfe.
danke schonmal!
würde mich freuen wenn sich jemand die grammatik etwas genauer angucken könnte. Danke!

Gruß monpi
weaver
Senior Member
Senior Member

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:02:43    Titel:

jo. stell erstmal den korrigierten text hier rein.
monpi
Newbie
Newbie

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:03:46    Titel:

da konnt man soviel ja nich korrigieren, vielleicht hab ich da ja was falsch gemacht Razz

hier der korrigierte text:

Sean Paul Henriques was born on 8 (eight) January 1975 in St. Stitchie. His exotic look did he owed from his unusual family tree. His father comes from Portugal, his mother has African and Chinese ancestors. He calls himself "Copper Color Chinese Boy".(coppery Chinese boy)

After his father convicted into a prison, he give up his successful swim-career and starts his music career. Dancehall would be very fast his passion. Sean Paul define this perception as "son of reggae and brother of Hip Hop". In 1993 he worked as a DJ with Cat coore, Bunny Rugs and Carrot Jarret,yet.

Combined with the producer Jeremy Harding, he created a big composition at Jamaika, the hit called "Baby Girl". In 1998 created Sean Paul his next big composition "Infiltrate". The follower composition "Deport Them" was so successful, that the American radio station "Hot 97" plays his compositions. During "Deport Them" are in the Charts, owed "Hot Gal Today" the successful Remix about "Punany Riddim" the definitive entering Sean Pauls in the USA.

Sean Paul picked his first experiance at the "Hot 97's Summer Jam", this is one of the importants Hip Hop-Events of the East Coast.
Sean Paul was so zealous. He have met Big Daddy Kane, Snoop Dogg and Aaliyah. It was maniacal he says.

At the choice to the populates Reggaeartist in 2000 in the Billboard, Sean Paul has belayed the third place. His album "Stage One" accomplished the fourth place of the Billdboard yearcharts.In 2001 he has won the MOBO Award for the "Best Reggae Artist of the Year" and he has won the "Doobie Award", which the magazine "High Times" awarded for the best Weed-Song. The big successful succeed Sean Paul with his second Album. His second Album called "Dutty Rock" and was sold about 5 million times.

Zuletzt bearbeitet von monpi am 11 Dez 2006 - 22:30:09, insgesamt 4-mal bearbeitet
weaver
Senior Member
Senior Member

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:08:14    Titel:

dann gib es nochmal ein. die namen werden zwar auch als fehler angezeigt, aber das kannst du ignorieren. aber die 7 anderen fehler kannste verbessern.

Zuletzt bearbeitet von weaver am 11 Dez 2006 - 21:11:26, insgesamt einmal bearbeitet
monpi
Newbie
Newbie

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:10:39    Titel:

was ist denn da noch falsch? das gibt ja mehrere möglichkeiten an und da weiß ich nich was davon richtig sein soll.
weaver
Senior Member
Senior Member

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:12:31    Titel:

ja, klar gibt's mehrere möglichkeiten. was willst du denn schreiben? notfalls schau in ein wörterbuch.
monpi
Newbie
Newbie

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:15:05    Titel:

wie was will ich schreiben? wie meinst du das?
das ist die biography von Sean Paul auf englisch.
und das muss ich am mittwoch vortragen.
wenn ein paar wörter falsch geschrieben sind ist das nicht so schlimm, mir ist auch die grammatik wichtig, also die zeit in der es geschrieben ist!
monpi
Newbie
Newbie

BeitragVerfasst am: 11 Dez 2006 - 21:25:16    Titel:

ok du hast recht.danke!
nun würde ich mich aber noch freuen wenn mir den text jemand komplett grammatikalisch korrigiert oder mir dazu ne hilfe gibt.
weil ich denke schon das ich ziemlich oft die falsche zeit verwendet habe.
Foren-Übersicht -> Englisch-Forum -> Englisch Referat
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Chat :: Nachrichten:: Lexikon :: Bücher :: Impressum