Studium, Ausbildung und Beruf
 StudiumHome   FAQFAQ   RegelnRegeln   SuchenSuchen    RegistrierenRegistrieren   LoginLogin

Text über eine Facharbeit
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen
Foren-Übersicht -> Englisch-Forum -> Text über eine Facharbeit

Autor Nachricht
hannes_Re
Newbie
Benutzer-Profile anzeigen
Newbie

BeitragVerfasst am: 01 Jun 2008 - 14:21:09    Titel: Text über eine Facharbeit

hi leute, hab ein problem also ich muss 5 minuten Vortrag über eine Facharbeit machen, da muss ich nie über inhalte reden sonder über das wie ich diese Facharbeit gemacht habe.

hab ein text geschrieben kann jemand es sich anschauen und vlt fehler suchen?
oder paar tipps geben was ich von inhalten rein nehemn kann.
danke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mr. Green

I would like to till you about my work in biology. My work was about drugs. We had 2 subjects and we would select to us one. I have chosen this topic, because I found it very interesting and I could find to it much information. This topic was some new for me. I took all material from internet and books.
I have divided my work into two big parts. I have written about legal und illegal drugs. Problems and consequences on young people have played for me a big role.
First I arranged the material. I wrote the text and worked with photos with my computer. I decided to make a PowerPoint presentation, because it was easy and fast to work with computer. I have worked with partner, it was… , because working with partner is better than on my own.
With problems we could go to our biology teacher Mrs. Walther. Mrs Walther gave us tips for our work. My Mother has helped me in the work processing.
For my work I would need about 2 weeks. One week was for collection some information and one week for working. It was easy to found some information about drugs and problems with it.
Zwanglos
Senior Member
Benutzer-Profile anzeigen
Senior Member

BeitragVerfasst am: 02 Jun 2008 - 16:29:37    Titel: Re: Text über eine Facharbeit

hannes_Re hat folgendes geschrieben:
hi leute, hab ein problem also ich muss 5 minuten Vortrag über eine Facharbeit machen, da muss ich nie über inhalte reden sonder über das wie ich diese Facharbeit gemacht habe.

hab ein text geschrieben kann jemand es sich anschauen und vlt fehler suchen?
oder paar tipps geben was ich von inhalten rein nehemn kann.
danke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mr. Green

I would like to till you about my work in biology. My work was about drugs. We had 2 subjects and we would select to us one. I have chosen this topic, because I found it very interesting and I could find to it much information. This topic was some new for me. I took all material from internet and books.
I have divided my work into two big parts. I have written about legal und illegal drugs. Problems and consequences on young people have played for me a big role.
First I arranged the material. I wrote the text and worked with photos with my computer. I decided to make a PowerPoint presentation, because it was easy and fast to work with computer. I have worked with partner, it was… , because working with partner is better than on my own.
With problems we could go to our biology teacher Mrs. Walther. Mrs Walther gave us tips for our work. My Mother has helped me in the work processing.
For my work I would need about 2 weeks. One week was for collection some information and one week for working. It was easy to found some information about drugs and problems with it.

Oh my, that's very rough ... here goes ...

I would like to tell you about my work in biology, which was about drugs. We had two subjects from which to choose. I chose this topic because I found it very interesting, and there was a lot of information available about it. This topic was rather new for me. I found all of my material on the internet, or in books.
I divided my work into two big parts. I wrote about legal and illegal drugs. The problems and and consequences that come from drugs, and how they relate to young people, have played a big role for me.
First I arranged the material. I wrote the text, and worked with photos on my computer. I decided to make a PowerPoint presentation, because it was easy and fast to do on a computer. I worked with a partner, who was ... , because I feel that working with a partner is better than working on my own.
If we had problems, we could go to our biology teacher Mrs. Walther, who gave us tips about our work. My mother also helped me complete the work.
The work took about two weeks to complete: one week to collect the information, and another week to do the work. It was rather simple to find information about drugs and drug use.
Foren-Übersicht -> Englisch-Forum -> Text über eine Facharbeit
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Chat :: Nachrichten:: Lexikon :: Bücher :: Impressum